KIŞ TEMALI 1 YAŞ ÜRÜNLERİ


Müge hanımın yakışıklı oğlu Matthew Ege'nin 1 yaş doğumgünü partisi için temamız kış'tı! 
Hollanda da yaşayan Müge hanımın daha önceden bulduğu birkaç pasta modelinden yukarda gördüğünüz tasarımı beğendik. Ülkemizde olmasada çok sevdiğim , kışla ve karla özdeşleştirdiğim penguenlerden çalıştım çokca:)Belgesellerde gördüklerimizden biraz daha şirin sanırım şekerden olanlar:)


Doğumgünü partisi Swiss Otel Midpoint'te gerçekleşti. 


Pastanın yanında aynı temada kurabiyeler hazırladım.


En sonda Tatlı Hayat standında sunduğumuz cupcakeler!
Mini penguenler yine benim favorim:)
Pasta tadımı için atölyede görütüğümüz Müge hanım ve eşi pastayı vanilyalı kek,beyaz çikolata kreması,ananas ve bademli olarak seçtiler.
Teslimat sırasında gördüğüm minik yakışıklı su çiçeğiydi.1 yaşına yüzünde benekler ile giren tatlı Matthew Ege'ye geçmiş olsun. Nice güzel yaşlara!
Birde Müge hanımın parti sonrası gönderdiği maili sizinle paylaşmak istiyorum .Benim için mutluluk verici,hemde çok.

Gamze Hanim merhaba,
Size simdi telefon ile ulasmaya calistim . ama basaramadimn. O nedenle tesekkurlerimi bu mail ile yollacayacagim. Kusura bakmayin Cumartesi sizi arayamadim, dun de evimize donmek uzere yoldaydik.
Matthew Egenin pasta ve kurabiyeleri buyuk bir basariydi! Ellerinize ama en cok da yureginize ve emeginize saglik.
Ilginiz icin tekrar tesekkurler. Sanirim Paskalya pastasi icin Mart sonu yine sizi ziyaret edecegiz ;)
Sevgiler! Muge

Sevgiler 

Gamze

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin