PASTEL GÜLLÜ NİŞAN PASTASI


İşte en sevdiğim pastalar..Düğün ve nişan pastaları..
Zarif düğün pastaları hazırlamayı seviyorum .Hem de çok!
Yine güllerle süslü bir nişan pastası hazırladım Gülcan & Samet çiftinin nişanı için.
Daha önce nişan töreni için peony pastasını hazırladığım Hatice hanımın bir yakını içindi pastamız.
Hatice hanım benden yine zarif bir pasta istedi,tasarımını bana bırakarak..


Pastel renklerdeki güllerle süslendi pastamız.
Bugün Hatice hanımdan aldığım maille çok mutlu oldum bir kez daha..
Paylaşıyorum .

Gamze hn merhaba,iyi haftalar;

Yine muhteşem bir pasta:) Pastaya sadece biz değil herkes bayıldı.. Görüntü çok güzel ve tadı da bi harikaydı.
Ellerinize emeğinize sağlık.
Başka kutlamalarda görüşmek üzere.
Herşey için teşekkürler.
Bol kazançlar...


Hatice hanıma çok sevgiler benden..
Gamze

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin