ÇİÇEKLİ NİŞAN PASTASI & KAVANOZ KURABİYELER


Atölyemizden merhaba herkese..
Bugünkü postta yine geçen haftalarda teslim ettiğimiz ürünlerimiz var .
Manisa'dan atölye'ye görüşmeye gelen Merve & Tufan çiftinin nişanı için hazırladık nişan pastası ve kavanoz kurabiyeleri. 
Görüşmede son detaylara karar vererek özel güne hazırlanmaya başladık. Sanırım senenin en yoğun haftasonuydu Tatlı Hayat için:)Ya da en yoğun cumartesi günü diyebiliriz:)
40 kişilik resimdeki nişan pastası,80 kişilik bir nişan pastası daha,kavanoz kurabiyeler,500 cupcake,2 maket pasta,20 kişilik doğumgünü pastası,30 adet cupcake ile....=) Hepsi 1 günde!!!
Bu güzel deneyim sonrası tüm ürünlerin beğenilmesi,güzel geri dönüşler ve teşekkür telefonları, tüm o stres ve yorgunluğu unutturan ve bu işi çook severek yaptığımın benim için ispatıydı .


Son zamanlarda nişan pastalarında sıkça gül çalışmaya başladım. Giderek artan bir çiçek koleksiyonuna sahip olmak beni mutlu ediyor:)


Manisa'ya giden pastanın yanında konuklara ikram edilmek için etiketli kavanoz kurabiyeler hazırladık.Minik kavanozları özellikle çok sevdim:)Nikah şekeri için favorim..



Vanilyalı kek,beyaz çikolata kreması ve kırmızı meyveler ile hazırlanan pastamızın Merve hanım'dan aldığım telefon ile çok beğenildiğini öğrenmek güzeldi.

Resimdeki pasta dışında 80 kişilik sadece şeker hamuru ile kaplı bir pasta daha hazırladık.  Sadece dilimlenerek konuklara ikram edileceği için süslenmedi. Bende fotoğrafını çekmeye gerek duymadım:)

Merve ve Tufan'a mutluluklar diliyorum. 
Çok mutlu olun :)
Sevgiler
Gamze

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin