MAVİ ÇİÇEKLİ NİŞAN PASTASI


Bir cumartesiyi daha yorgun argın bitirdim ve biraz dinlenip çalıştığım son pastanın resimlerini paylaşıyorum hemen . 
3 senedir doğum günlerinde pastalar hazırladığım minik Doğa'nın annesi Zehra hanım yine beni arayarak bu sefer nişan pastası istediklerini söyledi. Pasta Zehra hanımın kardeşi Sibel hanımın nişanı içindi.


Sibel hanımın istediği pasta tasarımı daha önceden belli olduğu için benzerini çalıştım. Pasta yabancı bir çalışmadan esinlenerek çalışıldı.


Sibel hanımın nişan kıyafetine uygun ,mavi renkte çiçekler en önemli ayrıntıydı pastada:)


Pastamız teslim edildi..Ben yorgun :)Artık güzel bir uyku beni bekler:)

Sibel hanım ve Yiğit beye mutluluklar!
Zehra hanıma ve Doğa'ya sevgiler:)
Gamze

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin