AYAZ BEBEĞİN BABY SHOWER PARTİ ÜRÜNLERİ


Selma hanımın telefonuyla şekillenen baby shower parti ürünleri ile merhaba:)
Selma hanım çok yakın zamanda doğum yapacak olan arkadaşı Belma hanım için düzenledikleri baby shower partisi için pasta,kurabiye,cupcake ve mini kovalardan oluşan ürünleri hazırlamamı istedi.Ve tüm detaylara karar vererek baladık hazırlıklara..
Yeni ürünlerimizden mini kovaları bonibonlarla doldurarak)



Ayaz bebeğin mini kovaları bonibon dolu ,etiketli hazırlandı. Tüllere sarılarak sunuldu.



Bebek kurabiyeleri 3 farklı modelde çalıştım . Uyuyan bebek,puset ve bebek yüz..



Cupcakeler de3 farklı modelde toplam 20 adet çalışıldı.Ağlayan bebekler favorim:)


Gelelim pastamıza..Yabancı bir çalışmadan esinlenerek benzer şekilde çalıştım baby shower pastasını.Bebek arabası,anne  ve baba figürledim . Ama itiraf etmem gerekir fotoğraftaki bebek arabası beni biraz yordu.Ayakta duracak şekilde bebek arabası figürlemek için biraz fazla zamana ihtiyacınız var. İlk birleştirme ve yapıştırma kısmı önemli.Sonra düzgün şekilde kuruması..Sonuç ilk denemeye göre iyi sayılır. Bundan sonrakiler biraz daha süslü olacak..



Ürünlerin hepsi teslim edilmeyi beklerken ..Balonlar ve renkli kağıt süslerde partileri süslüyor artık!


Belma hanıma sağlıklı bir doğum diliyorum.
Selma hanıma sevgiler
Gamze

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin