PAPATYALI SÖZ PASTASI



Bugün benim doğum günüm:))
Büyüyorum..Sanki günler,aylar daha bir hızlanmaya başladı.Dünyaya merhaba diyen bebekler bir bakıyorum 1 yaşında!seneler fazla hızlı ilerliyor sanki..Bir çok doğumgününe ortak oluyorum bu seneler içinde. Pastalar ,kurabiyeler,cupcakelerle birçok çocuk ve insanın en mutlu gününe tatlı birşeyle dahil olmak çok güzel.Hepsine 'İYİ Kİ DOĞDUN' diyorum.Şimdi sıra bende!
İyi doğdun Gamze!
Yeni yaşımda umarım hayal ettiğim,gerçekleşmesini beklediğim ,beni olumlu yönde güçlendirecek şeyleri yaşama fırsatı bulurum.



Kendi pastamı yapamadım . Size papatyalı bir pasta ile merhaba demek istedim bugün . 
Pasta ,komşum Gülden'in kız kardeşinin sözü için hazırlandı.Şubat ayı içinde Gülden'in dünyalar tatlısı oğlu Efe'nin aslanlı 1 yaş pastasını yapmıştım. Söz pastasını da beğenilen aynı içerikle hazırladım .


Pasta küçük gibi görünebilir. Ama tek katlı çalıştığım papatyalı pasta 30 kişilikti. 
Pasta kesme töreni bol alkışlıydı:)Sesler hala kulaklarımda:)
Umarım verdiğiniz sözden dönmeden ,çook mutlu olursunuz..
Sevgiler
Gamze



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin