PANDA PASTA


Sevgililer gününde kız arkadaşı Gül hanım için aşk kurabiye siparişi veren Onur bey 'in ikinci siparişi Gül hanımın doğumgünü pastası,panda pastaydı.Onur bey ilk önce panda yüzü şeklinde bir pasta yapılabilir mi diye sormuştu bana. Benim ona önerim ise üç boyutlu oturur şekilde bir panda çalışmak oldu.Tabi yanında üç minik yavru panda ile birlikte:)


Panda pastanın hepsi pastadan hazırlandı. Gövde ve baş kısımları.Teslimde Onur beyin pastayı gördüğündeki şaşkınlığı hala aklımda.Ve Gül hanımın teşekkür maili oldukça mutlu etti. Sizinle paylaşmak istiyorum.

Merhaba Gamze Hanım, 

Sevgililer günündeki harika kurabiyelerinizden sonra dün doğum günümde panda pastayla karşılaşınca inanın söyleyecek kelime bulamadım. Öyle ki, erkek arkadaşım beğenmediğimi düşündü. Bense şaşkınlıktan ağzımdan bir kelime bile çıkaramıyordum. :) Dün tüm restoranda gözler pastamın üzerindeydi =) Kesmeye kıyamadılar, böyle sakla dediler =)) Erkek arkadaşımın zevki sizin maharetli ellerinizle birleşince hayatımın en güzel pastasını almış oldum, ellerinize sağlık. 
Güzel, huzurlu ve bol şekerli günler geçirmeniz dileğiyle... :)

GülNazlı Olca



Onur bey ve Gül hanıma bir ömür bol süprizli,mutlu günler:)

Sevgiler
Gamze 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin