ÖZGÜR'ÜN PEPEE PASTASI


Çizgifilm karakteri Pepee çılgınlığı tüm hızıyla sürüyor ve  yakışıklı Özgür'ün 1. doğumgünü kutlaması için hazırladığım 1 şeklindeki pastada da Pepee ve diğer karakterleri çalıştım.


Pepee,bebee,zulu,şila ve köpeği bu sıralar daha sık göreceğiz sanırım:)


Sevgili Gonca hanımla konuşarak Özgür'ün iki ayrı gün kutlanacak 1. doğumgünü için 2 farklı tasarımda pasta ve kurabiyeler hazırladım. İLk pastamız yukardaki Pepee karakterlerinin çalışıldığı 1 şeklinde pasta idi. 
İkinci pastamız ise Özgür'ün yine çok sevdiği bir diğer çizgifilm karakteri sünger bob:)


Gonca hanımdan kutlamalar sonrası aldığım fotoğrafı ve teşekkür yazısını paylaşmak istiyorum.Beni en çok mutlu eden anlar:)

size lezzetli pasta ve kurabiyelerinizden dolayı tekrar teşekkür ederim, yiyen herkes evde yapılmış gibi, pastane pastalarına benzemiyor, ne kadar taze gibi yorumlar yaptı :) tekrar elinize kolunuza sağlık :)
önümüzdeki doğumgünü partilerimizde de bize aynı güzellikleri yaşatırsınız umarım :)

kendinize iyi bakın :)


Sünger bob pastasının fotoğrafı ve ilk Pepee fotoğrafı doğumgünü kutlamasında çekildi ve Gonca hanım maille gönderdi sağolsun:)

Gonca hanıma çok selamlarımla..
Özgür'ü çok öpüyorum ..
*İyi ki doğmussun yakışıklı*



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin