Bebek Kurabiyeleri - Rüya bebek

Yaptıklarımı ve beni takip edenlere küçük bir açıklama:)
Blogger'da yaşanan sorun nedeniyle birkaç gün kapatmak zorunda kaldığım blogumuz tekrar yayında. Bu sırada wordpress tabanlı başka bir blog daha oluştursamda aklım eski blogumda kaldı. Belki bazılarınız hala siteye ulaşamıyor olabilir(bazen benim gibi:( )  ama eski blogu bırakmak yok..Umarım kısa sürede bu sıkıntıdan kurtuluruz tüm bloggerlar olarak,diyorum ve son çalışmaları eklemeye devam ediyorum:)



Amerika’da doğup İzmir’e evine yeni gelen minik Rüya bebek için hazırladım kurabiyelerimizi.




Daha önce birçok özel gün için farklı ürünler hazırladığım sevgili Hazal hanımın annesi Işıl hanımın isteğiydi Rüya bebeğin hoşgeldin kurabiyeleri.

 
Minik Rüya hoşgeldin dünyamıza..Güzel bir hayat senin olsun:)
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin