Saint Joseph Lisesi Kermesi-Yılbaşı Kurabiyeleri



Bloga uğramayalı 1 hafta olmuş..Vee beni oldukça mutlu eden son çalışmalardan biri ile burdayım.
Daha önce tatlı oğlu Doruk için diş buğdayı pasta ve kurabiyeleri çalıştığım sevgili Tuna hanımın telefonuyla İzmir Özel Saint Joseph Fransız Lisesi'nde yılbaşı öncesi bir kermes düzenlendiğini öğrendim. Tuna hanım kermeste arkadaşları ile açacakları stand için neler yapabileceğimizi sorduğunda tabiki ilk aklıma gelen yılbaşı kurabiyeleri oldu:)
Yukarıdaki kırmızı standdaki kurabiyeler ..


Ayrıca yılbaşı cupcakeleri ve yılbaşına özel hazırladığım mini kovalarda çam ağaçları (kuki çam)..


Birde çikolatalı elmalar vardıki çocuklar için hazırlanan,aceleden fotoğraflarını çekemedim..Elma şekerine alternatif çikolatalı elmalar sanırım daha çok hazırlanacak artık:)
Tadlarıda süperdi bu arada:D


Ürünleri Saint Joseph Lisesi'ne teslim ettiğimde kermesi görme fırsatıda buldum. Kurabiyeler standa koyulur koyulmaz ön sıralar boşalmaya başladı:)Herşey o kadar hızlıydıki çok net olmayan bu fotoğrafı çekebildim.


Tuna hanımı göremedim ama yine tüm samimiyeti ve güveni için çok teşekkür ediyorum.
Çok selamlar..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin