Baby Shower Ürünleri - Hamile Göbeği Pastası ve Hoşgel Bebek Kurabiyeleri


Sırada bekleyen resimler olmasına rağmen bu sabah teslim ettiğim baby shower pasta ve kurabiyelerini hemen yüklemek istedim. Çok tatlı geldiler bana:) İzmir'e gelmeden önce Kanal D Ana haber'de sunuculuk yapan Meltem hanımın telefonuyla çok yakında doğacak bebeği için baby shower partisi düzenleyeceklerini  öğrenmiş oldum.


Meltem hanım hamile göbeği pastasını uçuk pembe renkte çalışmamı istedi.


Kurabiyeler için en çok tercih edilen uyuyan bebek ve badi modellerine karar verdik.



Vee yeni aldığım kalıbı denemek amacıyla ilk kez çalıştığım ve çok beğendiğim yeni kurabiyemiz 'hamile bayan ' modeli:)



Baby shower ve bebek doğumları için artık çok sık çalışacağım bu modelimizi kesin:)




Bebeğimizin ismi henüz belli olmadığı için etiketlere 'hoşgel bebek' yazdık.


Ve paketlenen pasta ve kurabiyeleri teslim ettim.
Meltem hanıma ilgisi ve samimiyeti için teşekkür ediyorum.
Sağlıklı,mutlu bir doğum diliyorum..
Sevgilerimle



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin