Düğün Kurabiyeleri


2010 yazının gelin ve damatları için hazırladığım düğün kurabiyelerinden bazıları ile merhaba.

                                        
Renkli çiçekler ve renkli kurdelelerle süslediğim 300 adet düğün kurabiyesi İmren & Aleks'in düğünü için İstanbul'a gitti. Bahtegül hanıma çok sevgilerimle:)






                       
                               Dilara & Atalay çiftinin sözleri için 30 adet isim baskılı kurabiye hazırladım.




                      Seda & Özkan çiftinin nişanı için 150 adet el şeklinde kurabiye hazırladım.


                       Bu ay içinde çok sayıda düğün kurabiyesi hazırladım. Şu an beni bekleyen düğün kurabiyeleri ile birlikte gelecek günlerde hepsinin fotoğraflarını yayınlayacağım.
 Tüm çiftlerimize mutluluklar diliyorum.Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin