Winnie The Pooh 1 Yaş Pasta & Kurabiyeleri


Çok uzun bir aradan sonra herkese merhabalar..Oldukça yoğun geçen son 2 haftada tek başıma her siparişi en iyi şekilde teslim etme derdinde olduğum için blogu ertelemek zorunda kaldım. Ve hatta Facebook adresimizden bizi takip edenlerin bildiği gibi 2 hafta önce 3 gün boyunca TRT Haber'de yer almamız benim için çok önemli olmasına rağmen sitede hala yayınlayamamanın sıkıntısını yaşıyordum. Şimdi sırayla son çalışmalar ve TRT Haber yayını ile tekrar buradayım:)


Sevgili Emine'nin tatlı kızı Türkü'nün 1 yaş pastasını winnie the pooh ve arkadaşları ile birlikte çalıştım. Canlı renklerden oluşan isim ve 1 yaş kurabiyeleri ile birlikte teslim ettim pastamızı. Süslü bir pasta ile minik Türkü'nün ilk yaşını kutluyorum.
***Nice güzel yaşlara ***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin