Cosmopolitan Bride Yaz 2010 Sayısındayız


Benim için çok önemli ve mutluluk verici bir haberle karşınızdayım bu sefer..
Çok severek,emek vererek yaptığım butik pasta,kurabiye,cupcake tasarımına, çalışmalarımla sizin için en özel günleri daha mutlu  daha unutulmaz kılmak için başladım ve gün geçtikçe daha da çok benimseyerek ve sizin için daha güzelini arayarak devam ediyorum.

Ve bazı şeyler varki geceleri uykusuz kaldığınız,ya da saatlerce hatta günlerce ayakta çalışmak zorunda kaldıktan sonraki o yorgunluğu bir kenara atmanızı sağlıyor.
İlk olarak tabiki sizlerden gelen teşekkür maillleri ya da telefonları..İşte o zaman diyorum ki şimdi tamam..




Birde bazı şeyler varki sizi daha da bir gururlandırıyor.İşte bu postumda size böyle bir haber vermek istedim.
Tatlı Hayat Pasta & Kurabiye Tasarım ürünü olan düğün kurabiyeleri (gelin-damat kurabiyeleri) Türkiye'nin en önde gelen ve en çok okunan dergilerinden birisi olan Cosmopolitan Bride 'ın Yaz 2010 sayısında :)



Dergiyi ilk aldığımda ilk sayfalarda kendi kurabiyelerimi gördüğümdeki mutluluk çok başkaydı. Çok severek yaptığım işimde sanırım bana daha bir güç verecek ..Daha güzel haberlerle burada olabilmek için tasarımlara devam devammm:)



Bana her zaman yardımcı olan özel insanlara çok teşekkürler..

Hepinize sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin