Caillou ve Dora'lı Kurabiye ve Cupcakeler -Mete için


 Caillou kurabiyeleri ve Dora'lı cupcakeleri sevgili Burcu'nun biricik oğlu Mete'nin 3. yaş doğumgünü partisi için hazırladım. Burcu yaklaşık 1 ay öncesinden Caillou ve Doralı kurabiye ve cupcakelerin siparişini verdi ve birçok fotoğraf göndererek benimde çizgifilm karakterlerine alışmama yardımcı oldu))Alttaki Mete'nin partisi için hazırlanan broşürü ve benim kurabiyelerin tasarımında kullandığım ana malzeme . Kurabiyeleri süslerken broşürdeki renkleri ve Caillou figürünü kullandım .  


Doralı cupcakelerimizde yine Caillou gibi üç boyutlu çalıştım. Dora ve arkadaşları, 3 yaş, isim baskılı olarak tamamladım cupcakelerimizi. 















İstanbul'a gönderdiğim kurabiye ve cupcakeler dün Mete'nin doğumgünü partisinde konuklara ikram edilmişler .Burcu'dan aldığım telefonla tüm kurabiye ve cupcakelerin çok sevildiğini ve bittiğini öğrendim))

Yakışıklı Mete daha nice güzel,mutlu yaşlara..kutlamalara ..
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin