Baby Shower Pasta, Kurabiye, Cupcakeleri- Melike hanım için


Pasta,kurabiye ve cupcakelerle yoğun geçen günlerden siteye tüm resimleri yükleyemesemde teker teker de olsa resimlerini paylaşacağım son çalışmaların.

Geçen hafta teslim ettiğim baby shower pasta-cupcake ve kurabiye buketini Melike hanımın 1 ay sonra dünyaya gelecek  biricik oğlu Can için hazırladım.

Melike hanım, daha öncede kırmızı-siyah renklerde çalıştığım hamile göbeği şeklindeki pastadan istedi. Can için uçuk mavi-beyaz renklerde çalıştım bu sefer. Pastamız çikolata kreması,ganaj ve kavrulmuş antep fıstığından oluştu.






Kurabiye buketinde ise yine aynı renklerde uyuyan bebek, bebek arabası ve body modellerini çalıştım.


Cupcake lerimizde emzikli bebek yüzü ve Can'ın minik ayaklarından oluştu.


Melike hanımdan aldığım maillle pasta,kurabiye ve cupcakelerin çok beğenildiğini öğrendim.
Minik Can için hepsi)
Sağlıklı bir doğum ve güzel oğluyla bir ömür mutluluklar diliyorum Melike hanıma..
Sevgilerimle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin