Sevgililer Günü Setleri


Sevgililer gününde aşklarını tadlandırdığımız kurabiye ve cupcakelerimizle burdayım şimdide .



'Seni Seviyorum' kurabiye setini Marmaris'ten İpek nişanlısı için istedi.Set1 in yanına onun isteği üzerine 2 adet kalp gelin-damatlı kurabiye de ilave ettim siparişe.




Sütyen,tanga,yatak,sigara,dudak,kalpler ve kombinezondan oluşan 12 adetlik cupcake setini Manisa'dan Mine erkek arkadaşı için istedi.






14 Şubat için en çok talep gören 'seni seviyorum' kurabiyelerinden  üstteki resimde görülen seti Özlem hanım için hazırladım.

Ayrıca fotoğrafını çekemediğim aynı setten biri Marmaris'e Müge için ,başka bir set 1 de Defne hanım için hazırladım.

Bu sevgililer günü 'Seni Seviyorum' kurabiyeleriyle aşk dolu geçmiştir umarım herkes için..

'Seni seviyorum' diyemiyorsanız eğer kurabiyelerle bunu bir deneyin derim..Sonuç eminimki güzel olacaktır..))

Sevgilerimle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin