Hoşgeldin Bebek Kurabiyeleri Sarp Efe İçin


Mavili hoşgeldin bebek kurabiyelerini Salı günü doğacak Sarp Efe için 60 adet hazırladım. Ablasının doğumu için Marmaris'ten sipariş veren Seda'yla böylece tanışmış olduk))


Cumartesi günü İstanbul'a kargo edilen kurabiyeler hala yoldalar ve yarın Melike hanımın elinde olacaklar..Melike hanıma şimdiden hayırlı olsun diyorum. Sarp Efe'ye sağlıklı, ailesiyle güzel bir gelecek diliyorum..Seda'ya da sevgiler gönderiyorum:)
Aynı gün 3 ayrı sipariş teslimi olduğu için aceleden kurabiyeleri sadece kutu içinde paketlenmiş fotoğraflarını çekebildim. Birbirinden farklı yaklaşık 10 ayrı modelde mavi-beyaz,isim baskılı olarak yapıldı kurabiyelerimiz.
Tekrar hoşgeldin Sarp Efe dünyamıza..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin