Düğün Pastası



Son postumdaki 400 düğün kurabiyesine ek olarak İnanç bey ve Gönen hanım'ın düğünü için 100 kişilik pasta yaptım. Yukarda gördüğünüz pastanın aynısından 1 tane daha vardı. Bilmiyorum 100 kişilikten biraz fazla oldu gibi pastamız)
Düğün pastası deyince süslü bir pasta beklersiniz fakat ben görüntü değil sadece konuklara ikram edilecek süssüz bir pasta siparişi aldığım için pastamızda sadece kesilip yenmelik olarak yapıldı. Fuar Ada Gazinosu'nun kendi maket düğün pastaları olduğu için.
Pandispanyası, kreması, ganajıyla her zamanki standart tarifimi kullandım. Sadece pastanın üzeri şeker hamuruyla değilde kremşanti kıvamında orta sert bir kremayla kaplandı. Hiç şeker hamuru kullanmayacaktım ama dayanamadım :) ve pastanın kenarlarını pembe yaprak şeklinde şeker hamurlarıyla süsledim. En sadesinden ama en lezzetlisinden bir düğün pastası..Yok hatta 2 düğün pastası çıktı ortaya))
Düğünden 1 gün sonra İnanç bey ve Gönen hanım'dan aldığım teşekkür telefonu ise çok mutlu etti beni. Hem pastayı hemde kurabiyeleri çok beğenmişler. İşte en güzel kısmı bu. Bu kadar emek verilen bişeyin karşılığında yaptıklarım beğeniliyorsa bu fazlasıyla mutlu ediyor . En önemlisi bu benim için.
Kurabiyeleri, pastaları, cupcakeleri çok severek yapan,tasarlayan,süsleyen biri olarak iyiki bu mesleği seçmişim diyorum kendime..Umarım herkes severek yaptığı işinin başında olur.
Sanırım çok uzattım)) Bir sonraki kurabiye ya da pastaya kadar hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin