1 Yaş Doğumgünü Kurabiyeleri- k Alp için

Bu şirin 1 yaş kurabiyelerimiz ve ayıcıklar Alp'in ilk doğumgünü için yapıldı. Didem Urla'dan beni ilk aradığında oğlu k ALP'in onun için ne kadar önemli olduğunu anladım. Didem Alp'in önüne 'k' koyup Alp'e kalp dediği için yaptığım herşeyde kalp kullandım tabiki.. Pastamızda kalp şeklinde oldu.




Pasta ve kurabiyelerde mavi ve kahve renkler kullandım. Benekli kurabiyelerimiz minik kalplerle süslendi.(k ALP)


Yarın Alp'in doğumgünü. Pasta ve kurabiyeleri bugün teslim ettim. Didem'in pasta ve kurabiyeleri beğenmesi ise beni en mutlu eden kısım tabiki) Tatlı, mutlu bir doğumgünü diliyorum hem Alp'e hemde Didem'e. Ben ikisinide görmeden çok sevdim))




Şimdi sırada pastamız ..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin