Gelin Pastası

Uzun süredir farklı bloglarda, farklı çalışmalarda çokca gördüğüm gelin modelini yanında damadı olmadan bende bir çalışayım dedim. Aslında şeker hamurundan kaynaklanan nedenlerle sadece gelininmiz çıktı ortaya.
Evde maket pasta çalışmanın yararlı olabileceğini düşünerek ilk maket pasta yapımını araştırdım biraz. Ayşe yaman blogunda çok güzel bilgiler paylaşmış yine,biraz ondan aldığım bilgilerle 10 cm'lik strafor aldım .


Sonra uzun bir falçatayla kare şeklinde kesip streç filmle bir güzel sardım. Streç film üstünede dolapta şeker hamurunun yapışması ve tutunması için dolapta hazır olan kremadan az sürdüm. Ben pastacı kreması kullandım ama butter cream de olabilir.

Ee sıra düzgün bir şekilde açtığım şeker hamuruyla maketi kaplamaya geldi.En kolay kısmı bu zaten ama gelini yaparkende çok zevk aldım.



Bu arada neden bu kadar çok Celal Usta pudra şekeri kullanın diye söyleniyor bir kere daha anlamış oldum. Pastayı yaparken Marmariste'ydim ve Celal Usta pudra şekeri bittiği için marketten alıyım en azından modeller için dedim amaaa.Bu kadar mı fark olur!!Belki faydası olur diye rondoda çekmeme rağmen şeker hamuru sanki kristal şekerle yapılmış gibi oldu. Markasını söylemicem ama Celal Usta'dan vazgeçmemek lazım kesinlikle..

Bu kötü şeker hamuruna rağmen gelinimi beğendim ,yüzü dışında:) Yüz çalışmak gerçekten zormuş. Ama çalışmalara devam..


Tatlı Günler..Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin