Doğumgünü Süprizi


Canım arkadaşım Duygucuğumun doğumgünü için eşi Mehmet'in isteğiyle süpriz doğrumgünü pastasını hazırladım. Marmaris sıcağının en üst sınırlarında dolaştığı (o gün 54 dereceymiş:/)günlerden birinde 1 günde bitirebildim.Arada sıcaktan eriyip arada klimanın serinliğinde dinlenerek..))

Pandispanyanın tam dinlenememesi sorunu bir yana..şeker hamurundan çektiğim yada bana çektirdiği bir yana şimdiye kadarki en çok sevdiğim pastam bu oldu.İnsan figürü çalışmaya başladıkça ve pastalarımda kullandıkça daha çok hoşuma gidiyor sanırım.


Ve Mehmet pastayı sana bırakıyorum dediğinde tamam dedim hepiniz olacaksınız pastada..İşte tam bir aile..)


Bundan sonraki pastalarımda daha çok insan figürü ağırlıklı çalışacağım artık. Figürler tam istediğim gibi değil ama zamanla bakalım nasıl bir değişim geçirecekler...






Bu arada pastamız geçen cumartesi teslim edildi ama Duygu'nun doğumgünü yarın...Nice mutlu yıllara çocuklarınla eşinle canım arkadaşım ..Allah mutluluğunuzu daim etsin hep..
Sevgilerrr herkese





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin