Hoşgeldin Nil


Marmaris'teki arkadaşım Duygu'nun minicik tatlı kızı Nil için hazırlandı bu pembe kukiler..Aslında Nil doğalı 1 ayı geçmesine rağmen ben biraz geç kaldım ..




Duygu'yla Marmariste liseden arkadaşız.Tabi baya bi zaman geçti lise yıllarının üstünden..Duygu evlendi ve bir oğlu bir kızı var şimdi..Kıskanmıyorum desem yalan olur heralde..:)Çocukları çok seviyorum..




Üsttekiler bildiğimiz kurabiye hamurunun kırmızı gıda boyasıyla renklendirilmesiyle yapılan minik gül kurabiyeler..Düğün ve sevgililer günü içinde yapılabilir..Biz Nil için yaptık..
Duygucuğumu, İsmet'i ve minik Nil'i kocaman öpüyorum...Hoşgeldin nil..



Bir yandan disco kralını seyredip bir yandan bişeyler yazmaya çalışıyorum hala..Şimdilik benden bu kadar..;)
Sevgilerr


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin